Nog een paar dagen! - Reisverslag uit Maartensdijk, Nederland van Gerianne Woudenberg - WaarBenJij.nu Nog een paar dagen! - Reisverslag uit Maartensdijk, Nederland van Gerianne Woudenberg - WaarBenJij.nu

Nog een paar dagen!

Blijf op de hoogte en volg Gerianne

30 Januari 2016 | Nederland, Maartensdijk

Beste familie/vrienden/kennissen,

Welkom op mijn blog m.b.t mijn stage in Suriname!
Alle voorbereidingen voor de stage en het verblijf daar zijn wel zo'n beetje achter de rug. Het is nu echt aftellen tot het vertrek a.s. donderdag 4 februari. Om 11:30 hoop ik de lucht in te gaan en de aankomst tijd in Paramaribo is 16:45 (lokale tijd daar). Hier is het dan 20:45.

We gaan met een groepje van 9 personen totaal. Met de huizen zitten we wel gesplitst. Ik zit samen met nog 4 andere meiden in een groot huis dat helemaal voor ons is! Een heel leuk/gezellig clubje, dus dat gaat vast goed komen daar! ;-)

Ik ga stage lopen in het Academisch ziekenhuis van Paramaribo. Dit is eigenlijk het hoofdziekenhuis van de stad. Ik ga op 2 verschillende afdelingen werken. De eerste 10 weken sta ik op chirurgie. Heel divers! En de laatste 10 weken sta ik op cardiologie. Erg interessant allemaal ;-)

Ik hoop elke week wel een stukje te schrijven, zodat jullie een beetje op de hoogte kunnen blijven!

Heel veel leesplezier alvast, en tot de volgende keer!

Groetjes,

Gerianne